آغاز رقابت برای طراحی ساختمان سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۷ / ۰۳ / ۱۳۹۷ ، شناسه: ۲۷۸۳ ، بازدید:۱۳۸۶

با حمایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی "فراخوان انتخاب مشاور جهت طراحی ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی" منتشر شد.

 

آغاز رقابت برای طراحی ساختمان سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی

 

سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از کلیه شرکت‌های مهندسین مشاور معماری که دارای سوابق طراحی معماری در پروژه‌های مشابه است.

این سازمان برای انجام خدمات طراحی و نظارت بر اجرای ساختمان جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی واقع در شهر مشهد در زمینی به مساحت حدود ۲۴۰۰ متر مربع با زیربنای حدود ۱۲ هزار متر مربع از علاقه‌مندان با شرایط زیر دعوت می‌نماید:

۱. از بین شرکت‌کنندگان در فراخوان، از چهار مشاور که بالاترین امتیاز در ارزیابی کیفی را کسب نمایند، برای تهیه طرح مقدماتی طبق شرح خدمات تعیین شده، دعوت می‌شود. داشتن رتبه‌بندی در این رویداد دارای ترجیح است اما الزامی نیست.

۲. به هر یک از چهار مشاور نامبرده مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال به عنوان کمک هزینه پرداخت خواهد شد.

۳. مشاوران دارای امتیازات پنجم تا دهم می‌توانند بدون دریافت کمک هزینه نسبت به تهیه طرح مقدماتی اقدام نمایند.

۴. کارفرما از بین طرح‌های ارائه شده یک طرح را انتخاب نموده و با مشاور مربوطه قرارداد تکمیل طراحی مرحله اول، تهیه طرح مرحله دوم و ارائه خدمات مرحله سوم (نظارت عالیه و کارگاهی) را منعقد خواهد کرد.

۵. نمایندگان شرکت‌های مهندس مشاور علاقه‌مند به شرکت در فراخوان می‌توانند با ارائه معرفی نامه جهت دریافت لوح فشرده "دفترچه ارزیابی کیفی" تا تاریخ ۹۷/۳/۱۰ به دفتر مدیر طرح مراجعه نمایند.

علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند طرح‌های خود را به آدرس دفتر مدیر طرح واقع در تهران، سعادت‌آباد، بلوار پاک نژاد شمالی، بالاتر از میدان سرو، مجتمع ماهان، برج فردوسی، طبقه همکف، شماره ۱۱۰، مهندسین مشاور توسعه کالبدی آسیا ارسال کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن و فکس: ۲۲۱۱۰۹۷۰ الی 3 تماس حاصل نمایند.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنر آنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

گردآوری شده توسط تحریریه ستاوین - (لقمان کسمایی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .