همایش آموزش تکنیک‌های ساخت دیجیتالی در معماری

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۳ / ۱۱ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۵۸۳ ، بازدید:۷۴۵

همایش کاربردهای نمونه‌سازی در صنعت برگزار می‌شود

آموزش تکنیک‌های ساخت دیجیتالی در معماری

همایش کاربردهای نمونه‌سازی در صنعت در دانشکده جدید معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت برگزار خواهد شد . به گزارش هنرآنلاین، انجمن علمی طراحی صنعتی دانشگاه علم و صنعت و مدرسه کسب و کار نیترو همایش کاربردهای نمونه‌سازی در صنعت را برگزار می‌کنند.

"تکنیک‌های ساخت دیجیتالی در معماری"، " تکنولوژی‌های نمونه‌سازی و قطعه‌سازی سریع در صنعت" و "ابزارها، روش‌ها و مواد نمونه‌سازی در ساخت نمونه قطعات فلزی و پلیمری" از جمله سرفصل‌های این همایش است که با ارائه مرتضی رهبر (عضو هیئت علمی دانشکده معماری و شهرسازی)، پیام مجاهدی (مدرس و مخترع روش‌های نمونه‌سازی) و مهندس رحیم آق‌باشلو (محقق و نویسنده در زمینه نمونه سازی) ارائه خواهد شد.

این همایش روز دوشنبه ۲۸ بهمن، ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در آمفی تئاتر دانشکده جدید معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت برپا می‌شود.

علاقمندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به آدرس https://evnd.co/be3hP مراجعه کنند

 

همایش کاربردهای نمونه‌سازی در صنعت , آموزش تکنیک‌های ساخت دیجیتالی در معماری , همایش , کاربردهای نمونه‌سازی در صنعت , آموزش , تکنیک‌های ساخت دیجیتالی در معماری , دیجیتال در معماری , تکنیک‌های ساخت دیجیتالی , مرتضی رهبر , دانشکده جدید معماری و شهرسازی , دانشگاه علم و صنعت

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .