نشست گفتگو با بزرگان هنر و معماری و شهرسازی , اصغر ساعد سمیعی

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۱ / ۱۲ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۵۹۷ ، بازدید:۱۰۹۱

نشست  گفتگو با بزرگان هنر و معماری و شهرسازی؛ اصغر ساعد سمیعی اول اسفندماه برگزار می‌شود. به گزارش هنرآنلاین، یکصد و چهل و یکمین نشست تخصصی هنر، معماری و شهرسازی شرکت مهندسین مشاور هرم پی به گفتگو با اصغر ساعد سمیعی اختصاص دارد.

در این نشست که با موضوع گفتگو با بزرگان هنر و معماری و شهرسازی برنامه‌ریزی شده است، محمدمهدی محمودی، اصغر ساعد سمیعی و محمد امیر کرامت به سخنرانی خواهند پرداخت.

این نشست روز پنجشنبه ۱ اسفندماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در سالن اجتماعات مهندسین مشاور هرم‌پی به نشانی کارگر شمالی، کوچه چهارم، پلاک ۱۴، واحد ۱ برگزار می‌شود. ورود برای عموم علاقمندان آزاد است.

 

نشست گفتگو با بزرگان هنر و معماری و شهرسازی , اصغر ساعد سمیعی , بزرگان هنر و معماری و شهرسازی , هنر و معماری , شهرسازی , مهندسین مشاور هرم‌پی , نشست تخصصی هنر

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .