پیاده‌راه‌ سازی در تهران , مسیر طبیعت از عباس‌آباد تا پارک پردیسان

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۲۱ / ۱۲ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۶۷۹ ، بازدید:۶۷۶

یکی از بی‌نظیرترین پروژه‌های پیاده‌راه‌ سازی در تهران

"مسیر طبیعت" از عباس‌آباد تا پارک پردیسان

مسیر طبیعت به عنوان یک تفرجگاه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرایی می‌شود. به گزارش هنرآنلاین، ‌محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران به مهر گفت: مسیر طبیعت به عنوان یک تفرجگاه بی‌نظیر با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر پیگیری رویکرد انسان محوری در حوزه شهرسازی و معماری اظهار داشت: روند توسعه شهر تهران به ویژه در دو دهه اخیر نشان می‌دهد ساختمان‌ها و خیابان‌ها عرصه را برای شکل‌گیری فضاهای باز و عمومی به شدت تنگ کرده‌اند، به‌طوری‌که شهر تهران امروز از کمبود این‌گونه فضاها رنج می‌برد و ایجاد و بهره‌برداری بهینه از عرصه‌های عمومی پیاده‌محور، پاسخی به این نیاز اساسی شهروندان خواهد بود.

 

پیاده‌راه‌ سازی در تهران , مسیر طبیعت , عباس‌آباد , پارک پردیسان , هنرآنلاین , ‌محمد سالاری , رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری , شورای شهر تهران , کمیسیون شهرسازی و معماری , شهر تهران

 

وی ادامه داد: ایجاد "مسیر طبیعت" با هدف توسعه قلمروی عمومی و پیاده‌مداری در شهر تهران از اولویت‌های کمیسیون شهرسازی و معماری است که آذرماه امسال به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید و برای تکمیل کارهای مطالعاتی و طراحی این پروژه، در بودجه سال ۹۹ شهرداری تهران نیز کد پروژه‌ای برای آن مصوب شد.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: به منظور اجرایی شدن این مصوبه، بنده در جریان بررسی بودجه پیشنهاد دادم تبصره‌ای مبنی بر مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه "مسیر طبیعت" در بودجه سال ۹۹ افزوده شود که با رأی اعضای شورا به تصویب رسید.

سالاری افزود: پیاده راه مسیر طبیعت، روی پوسته تونل رسالت از مرکز تفرجگاهی عباس‌آباد شروع و از روی تونل رسالت ادامه پیدا می‌کند و پس از عبور از اتوبان حکیم، در نهایت به پارک پردیسان ختم می‌شود که یکی از بی‌نظیرترین پروژه‌های پیاده‌راه دنیا محسوب خواهد شد.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .