اهدای جایزه یک عمر دستاورد هنری به ایندیا مهدوی

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۹ / ۰۸ / ۱۴۰۱ ، شناسه: ۴۷۸۸ ، بازدید:۵۷۹

جایزه یک عمر دستاورد هنری مجله Frame به ایندیا مهدوی اهدا شد. به گزارش گروه معماری هنرآنلاین ، مجله Frame از ایندیا مهدوی طراح داخلی ایرانی-مصری برای یک عمر دستاورد هنری تجلیل کرد. در بیانیه هیات داوران آمده است: ما طراح ایرانی-مصری را برای دریافت جایزه امسال به دلیل حساسیت بی‌نظیر او به رنگ انتخاب کردیم. مهارتی که الهام‌بخش و رویکردی انسان محور به طراحی فضاها در سراسر جهان می‌دهد. در زمینه طراحی و فراتر از آن مهدوی عنوان ملکه بلامنازع رنگ‌ها را به خود اختصاص داده است. او برخی از فضاهای زمان ما را طراحی کرده و تسلط خود را بر رنگ‌ها به بالاترین درجه ارتقا داده است.

 

جایزه یک عمر دستاورد هنری , مجله Frame , ایندیا مهدوی , طراح داخلی , ایرانی-مصری , ملکه رنگ‌ها

 

ایندیا مهدوی طراح و دکوراتور سال ۱۹۶۲ در تهران متولد شد. آثار او بر اساس تخیل طراحی شده که می‌توان فضاهایی ظریف و روان در آثارش دید. این هنرمند با ترکیب انواع مصالح چوبی، سرامیکی، فلزی و چرمی محصولات خاصی طراحی می‌کند و استفاده از یک رنگ در فضای داخلی را هرگز کافی نمی‌داند.

برخی از آثار طراحی ایندیا مهدوی عبارتند از دپارتمان la rinascente store در میلان، سالن فریدا در لندن، خانه‌های شخصی در بیابان‌های مصر و شهرهای سیدنی، لندن، نیویورک پاریس و اسپانیا.

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین ، کد خبر: 177138

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .