تاکسی های آبی برقی ،وسیله جدید حمل و نقل مسافران در فرانسه

مجموعه: دیزاین ، تاریخ انتشار: ۲۶ / ۰۴ / ۱۴۰۲ ، شناسه: ۴۹۳۹ ، بازدید:۳۵۴

تاکسی آبی پرنده برقی با نام seabubbles(حبابهای دریایی) به وسیله هیدروفویل، مردم را بین دریاچه های فرانسه جابه جا می کند.

تاکسی های آبی برقی ،وسیله جدید حمل و نقل مسافران در فرانسه

 

SeaBubbles، یک تاکسی آبی پرنده برقی پنج نفره با هیدروفویل، خدمات شاتل تجاری خود را در فرانسه آغاز کرده است، اولین هیدروفویل برقی مورد تایید برای حمل و نقل مسافر در کشور همانطور که استارت آپ ادعا می کند. SeaBubbles که برای اولین بار در سال 2017 به عنوان یک تاکسی آبی هیدروفویل برقی آزمایشی در پاریس رونمایی شد، سپس مرحله آزمایشی خود را در سال بعد راه اندازی کرد، SeaBubbles اکنون به یک هدف جدید رسیده است زیرا تبدیل به یک سرویس تجاری برای عموم شده است.

SeaBubbles می‌گوید: «قایق‌های طراحی‌شده ما محیطی عالی برای رویدادهای منحصربه‌فرد و جلسات غیرعادی هستند، در حالی که مسافران از منظره‌ی خیره‌کننده  آب، بدون سروصدا و بدون آلودگی لذت می‌برند».

تاکسی های آبی برقی ،وسیله جدید حمل و نقل مسافران در فرانسه

 

با توجه به ظاهر طراحی تاکسی پرنده، مسافران SeaBubbles با هیدروفویل می توانند مناظر خوش منظره ای را از طریق یک سری عناصر طراحی داشته باشند که به درها و پنجره ها اجازه می دهد در زوایای مختلف باز شوند. درها می توانند قبل از اینکه به سمت بالا بلند شوند، ابتدا یک طرف باز شوند و تصویر یک کشتی بالدار را نشان دهند. سقف بالای سر را نیز می‌توان باز کرد تا جریان هوا بیشتر شود، نور طبیعی خورشید به داخل وارد شود و دیدی بدون مانع از بیرون را برای مسافران فراهم کند.

seabubbles

 

پس از راه اندازی SeaBubbles، این شرکت اکنون در حال آماده شدن برای توسعه SmartBubbles،نسخه بزرگتر تاکسی برقی پرنده آبی است؛که هنوز هم روی هیدروفویل‌ها معلق است و می‌تواند بین ۸ تا ۱۲ نفر را به طور همزمان در خود جای دهد. این وسیله نقلیه آبی گسترده تر در حال حاضر در دریاچه انسی در حال آزمایش و تایید است و امیدوار است SeaBubbles اولین پرواز خود را در ماه های آینده انجام دهد.

تاکسی های آبی برقی ،وسیله جدید حمل و نقل مسافران در فرانسه

تاکسی آبی پرنده برقی با نام seabubbles

تاکسی آبی پرنده برقی با نام seabubbles

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: designboom و تحریریه ستاوین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (الهه تقی زاده)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .