پاویون سرپنتین 2016 پیش از اجرا

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۷ / ۱۲ / ۱۳۹۴ ، شناسه: ۱۵۰۰ ، بازدید:۴۰۸۲

گروه بیارکه اینگلس تصاویری از جزئیات طراحی اولیه پاویون سرپنتین امسال را منتشر کرده اند.

 

پاویون گالری سرپنتین سال 2016 توسط گروه بیارکه انگلس (بیگ) طراحی خواهد شد. همزمان با اعلام انتخاب "بیگ" به عنوان طراح شانزدهمین پاویون سرپنتین، این موسسه فضای الحاقی خود از 4 معمار که هر یک 25 مترمربع از خانه تابستانی را طراحی می‌کنند را نیز معرفی کرد. این چهار سازه توسط کانله ادیِمی، بارکو لیبینگر، یونا فریدمن و آصف خان طراحی می‌شود.

جولیا پیتون جونز، مدیر گالری سرپنتین و هانریش اولریش اوبریست، همکار او عنوان کرده‌اند: "پس از 15 سال، برنامه این پاویون گسترش می‌یابد. پاویون امسال شامل پنج سازه خواهد بود که توسط پنج معمار با سن بین 36 تا 93 سال طراحی خواهد شد. این پاویون که همانند هر سال در محوطه‌ی سبز گالری سرپنیتن قرار دارد، به چهار خانه تابستانی 25 مترمربعی ملحق خواهد شد."

 

پاویون سرپنتین 2016 , پاویون سرپنتین , گروه بیارکه , بیارکه اینگلس , پاویون , پاویون گالری سرپنتین , جولیا پیتون جونز , فایبرگلس , گالری , سرپنتین ,

 

پاویون‌های سرپنتین در فهرست نمایشگاه‌های معماری پربازدیدکننده جهان قرار دارد. سال گذشته میلادی نیز این رویداد هنری میزبان "سلگا سکانو" طراح و معمار اسپانیایی بود.

گالری سرپنتین هر سال از معمارانی که پیش از این در بریتانیا فعالیت حرفه‌ای نداشته‌اند، دعوت می‌کند تا سازه‌ای موقت برای استفاده عموم در هایدپارک لندن طراحی کنند.

در این برنامه تاکنون معمارانی چون، فرانک گری، زاها حدید، رم کولهاس، ای وی وی و هرزوگ و دومورون، چون تویو ایتو و گروه معماری سانا، سوفوجیمتو معمار ژاپنی شرکت کرده‌اند.

در این مرحله گروه بیارکه اینگلس تصاویری از جزئیات طراحی اولیه پاویون سرپنتین امسال را منتشر کرده اند. این پاویون که از خطی صاف به یک فضای سه بعدی تبدیل می شود با ساختار متفاوت خود در طول روز به یک کافه و در طول شب محل برگزاری مراسم واجرای برنامه های شبانه هنرمندان، نویسندگان و نوازندگان در پارک سرپنتین خواهد بود.

 

پاویون سرپنتین 2016 , پاویون سرپنتین , گروه بیارکه , بیارکه اینگلس , پاویون , پاویون گالری سرپنتین , جولیا پیتون جونز , فایبرگلس , گالری , سرپنتین ,

 

بیارکه اینگلس، موسس و رئیس معماران بیگ می گوید: "ما تصمیم گرفتیم که بر روی یکی از اساسی ترین عناصر معماری کار کنیم: دیوار آجری. به جای اینکه این دیوار از آجر خاک رس ساخته شود یا بلوک های سنگی، از انباشتی از فریم های فایبرگلس اکسترود شده ساخته می شود."

 

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: سرویس معماری هنرآنلاین

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .