جایزه ۱۰هزار یورویی برای خلاق‌ترین سینمای فرانسه

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۱ / ۰۹ / ۱۳۹۸ ، شناسه: ۳۴۴۳ ، بازدید:۷۸۶

مرکز ملی سینمایی فرانسه (CNC) که از سال ۲۰۱۶ برترین سالن‌های سینمای این کشور را بر اساس خلاقیت و نوآوری انتخاب می‌کند، در چهارمین دوره این جایزه و مطابق فراخوانی که منتشر کرده بود، دو سالن برگزیده را انتخاب و معرفی کرد.  از نکات مهم در این انتخاب‌ها، معماری تأسیس، چیدمان داخلی آن یا موقعیتش در بافت محلی، استفاده از فناوری‌ها و تجهیزات توسعه یافته در دسترس تماشاگران، برنامه‌نویسی سیستم‌های فروش بلیت، بازاریابی و ارتباط با تماشاچیان، رعایت حقوق شهروندی، حفظ محیط زیست و توسعه پایدار است.

 

مرکز ملی سینمایی فرانسه , CNC , سینما , فرانسه , مرکز ملی سینمایی , سینمای Arcadia , ایده سینمای Cineco Circuit , جرمی گریفون , سنگ‌های آتشفشانی , آرکادیا , معماری , Cineco Circuit , اخبار معماری , ستاوین

 

در این دوره، سینمای Arcadia به خاطر معماری ویژه خود و ایده سینمای Cineco Circuit به خاطر برنامه خاص خود برگزیده شدند.  بیش از ۸۰ درصد آرکادیا توسط معماران محلی ساخته شده است. «جرمی گریفون» طراحی آن را بر عهده داشته و در ساخت این سینما از مصالح ساختمانی خاص از جمله سنگ‌های آتشفشانی استفاده شده است. آرکادیا در سال ۲۰۱۸ افتتاح شد.
Cineco Circuit نیز بیش از هزار نمایش فیلم با استفاده از ویدئو پروژکتوری ابداعی داشته است. این ابداع، محصول ۴ سال ایده و کار و سرمایه‌گذاری حدوداً ۴۰ هزار یورویی است.

 

 

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: http://akharinkhabar.ir/cinema/5824584

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .