ده ترند طراحی داخلی سال ۲۰۲۲

مجموعه: رویدادها ، تاریخ انتشار: ۰۷ / ۱۰ / ۱۴۰۱ ، شناسه: ۴۸۱۴ ، بازدید:۲۲۴۶

۱۰ ترند طراحی داخلی در سال ۲۰۲۲ , فرم‌های ارگانیک تا بلوک‌های شیشه‌ای ، به گزارش گروه معماری هنرآنلاین ، هویت طراحی امسال از واقعیت مجازی، سفرهای خارجی، پلتفرم‌هایی که اکسپرسیونیسم و فردیت را ترویج می‌کنند و نسلی که به دلیل چشم‌اندازهای جسورانه‌اش شناخته می‌شود، الهام گرفته شده است.

با نگاهی به پویایی جهان در طول سال ۲۰۲۲، در زمینه اقتصادی، زیست محیطی یا اجتماعی، ما شاهد بازتاب‌هایی از روزهای قبل از همه‌گیری همراه با رفتارهای تازه هستیم. بسیاری معتقدند که روزهای پس از همه‌گیری شبیه به دهه ۲۰ میلادی است، جایی که مردم به تازگی از جنگ، فشار و محدودیت‌ها خارج و به دنیایی از رهایی، آزادی و جذابیت وارد شده‌اند. البته رویدادهای سیاسی-اجتماعی و معرفی متاورس را هم نباید در این دوره فراموش کرد.

 

طراحی داخلی , فرم‌های ارگانیک , بلوک‌های شیشه‌ای , گروه معماری هنرآنلاین ، هویت طراحی , واقعیت مجازی، سفرهای خارجی , رویداد های معماری

 

امسال، شاهد گرایش‌های مختلف در طراحی داخلی بودیم؛ برخی جدید، آشنا و حتی بازیافت شده از جنبش‌های قبلی. فرم‌های ارگانیک و مجسمه‌سازی الهام گرفته از سیلوئت‌های طبیعی بیشتر در مبلمان، لوازم روشنایی، و پارتیشن‌ها دیده می‌شدند.

در دنیای طراحی، معماران و طراحان راه‌های مختلفی برای تعریف داستان پشت پرده برندها و تبدیل آن‌ها به روایت‌های بصری و فیزیکی پیدا کردند. در این دوران جنبش‌های طراحی نوستالژیک دوباره معرفی شدند، مفهوم «فضای باز» بازتعریف شد، استفاده از سکوهای مرتفع، پارتیشن‌های کم ارتفاع ، تضاد در مواد کفپوش برای ایجاد جدایی مجازی بین دو اتاق برای حفظ جامعیت بصری هم دیده می‌شود. از نظر زیبایی‌شناسی، پالت‌های رنگی، انتخاب مواد و لوازم جانبی از ویژگی‌های جغرافیایی کویر الهام گرفته شده است.

ده ترند سال ۲۰۲۲ عبارتند از داستان‌سرایی از طریق طراحی، گذشته، فرم‌های ارگانیک و مجسمه‌سازی، بازسازی فضاهای باز، بلوک‌های شیشه‌ای، نئون، کاشیکاری، الهام از کویر، دکور«کمی از همه چیز» و طرح‌های برجسته.

تذکر : استفاده از مطالب وب سایت ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) فقط با ذکر منبع و لینک بلامانع است . کلیه حقوق، محتوا و طراحی سایت متعلق به وب سایت ستاوین می‌باشد. در غیر این صورت مراتب از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهد شد .

دوستان و همراهان عزیز ستاوین ( شبکه هنر و معماری ستاوین ) ، با نظرات و پیشنهادات سازنده خود ما را در ارائه هر چه بهتر مطالب و اهداف مان، که همانا ارتقا جایگاه و فرهنگ معماری می باشد ، یاری کنید . منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم . . .

منبع: هنرآنلاین , کد خبر: 178559

آیا تمایل دارید نام ، برند و محصولات شما برای مخاطبین ما نمایش داده شود؟ ( اینجا کلیک کنید )

ترجمه شده توسط تحریریه ستاوین - (علیرضا اورعی)

تبلیغات

شبکه هنر و معماری ستاوین

استفاده از محتوای سایت با ذکر منبع و درج لینک بلامانع است . کلیه حقوق مادی و معنوی , محتوا و طراحی متعلق به شبکه هنر و معماری ستاوین می باشد .